esmaspäev, 11. aprill 2011

6 aastat plaanimist !

Jus nii kuus aastat olen mõlgutanud peas mõtet,et tahaks vaiba kudumist õppida ja proovida .
Nüüd siis on see ära tehtud.
28.märts sai mindud vaatama kuidas algab vaiba kudumine. Lõimed olid küll juba telgedal kuid alguse tegemist läksin vaatama.
Vaatamisest aga kasvas välja kudumine .
Ja nüüd ma siis uhkusega eputan oma esimeste vaipadega . Nagu miski pärast on mulle omaseks saanud siis ikka vaja ju kaks teha .
Niisiis :
28.märts alustatud ja 09.aprill maha võetud telgedelt.
Mõlemad vanadest teksastest .Teisele vaibale kudusin veel sisse üleni ühe säbruse lõnga mis ei kõlba ei kudumiseks ega heegeldamiseks .
Esimene.
Labases koes .
Mõõdud 0.89*2.89

Kohati ka sellel lõnga sisse kootud .

Teine.
Toimne .
Mõõdud 0.89*1.89


Igatahes olen endaga rahul ja olen kindel,et need ei jää esimesteks ja viimasteks ;)
Kõike kaunist

3 kommentaari:

Merike Selgis ütles ...

Ilusad teksavaibad! Lõng on hea idee! Mis laiusega need teksaribad on vaiba jaoks lõigatud?

KYLTS ütles ...

Tänan . Ridade laius on 1,5-2cm.

Merike Selgis ütles ...

Aitäh!